Najpopularniejsze narzędzia do e-marketingu

W czołówce tej listy należy wymienić
pozycjonowanie, które dąży do możliwie wysokiej pozycji w
wyszukiwarkach. Przy uwzględnieniu określonych fraz i słów
kluczowych jest niezwykle skuteczna. Co daje wysoka pozycja w
wyszukiwarkach internetowych? Przede wszystkim szansa na rynku
jest dużo większa i przede wszystkim skuteczniejsze dotarcie do
potencjalnego klienta. Jednak nie znaczy, że każda działalność
gospodarcza powinna mieć swoją stronę internetową. Z drugiej
strony ceny domen nie są aktualnie zbyt wygórowane a z pewnością
mamy w swoim środowisku osobę, która potrafiłaby zrobić prostą
stronę internetową nie biorąc za to gigantycznych kwot. Warto
podkreślić, że nieważne jak wysoko strona internetowa znajdzie
się w wyszukiwarkach nie zyskamy nic, jeśli oferta nie będzie
atrakcyjna. Nie bez powodu mówi się, że reklama jest dźwignią
handlu.
Kolejną ważną rzeczą jest e-mail marketing, który polega na wykorzystywaniu poczty elektronicznej jako reklamowanie swojego produktu. Ważne są tutaj dwa czynniki: kontakt z klientem i analiza bazy mailingowej. Przez takie działania budowanie zaufania klienta do danej firmy czy też działalności jest dużo prostsze. Warto unikać zbyt częstych kampanii reklamowych, które są przez klienta traktowane nie inaczej jak niechciany SPAM. Mailing powinien być starannie przygotowany, trafiający w zainteresowania klienta. Dajmy na to przykład nie możemy wysyłać takich samych treści chociażby dla lekarzy i hydraulików. Przez "pakowanie do jednego wora" wszystkich klientów otrzymamy nie zaufanie a wręcz irytację.
Google AdWords jest najpowszechniejszym systemem płatnej reklamy. Za pomocą prostego programu można samemu utworzyć swoją własną kampanię reklamową. Mało tego można osobiście dobrać słowa kluczowe powiązane z firmą i jej profesją. Warto podkreślić, że w tego typu kampanii reklamowej mamy nad wszystkim kontrolę.
Skoro już krążymy wokół tematu najpopularniejszych narzędzi marketingowych w internecie podstawą tutaj jest Copywriting. Strony bez treści praktycznie nie istnieją, ale nie wystarczy napisać kilka byle jakich tekstów. Jeśli chcemy przyciągnąć uwagę wzrokową teksty na stronie internetowej nie powinny zawierać błędów. Kierujmy się w stronę Copywritingu SEO, który z kolei tworzy wizerunek danej firmy w Internecie. Teksty są zatem unikalne i nie mają nic wspólnego z kopiowaniem tekstów z innych stron. Dopuszczając się takich działań możemy zostać oskarżeni o plagiat. W zależności od danej firmy jest to potrojona wartość splagiatowanego tekstu. Bezmyślne wstawianie słów kluczowych także mija się z celem, dlatego trzeba dobierać je tak, aby nie wyglądały sztucznie a sam tekst nie był przeładowany słowami kluczowymi. Tworząc np. Tekst na 3000 zzs trzeba zwrócić uwagę, żeby na jeden akapit przypadały 2-3 słówa kluczowe. Większa liczba słów kluczowych w tym przypadku jest naprawdę zbędna. Takie praktyki mogą nie tylko zniechęcić klientów, ale także oznacza brak profesjonalizmu.
Działania e-marketingowe mogą odbywać się na wielu płaszczyznach. Dziś Internet daje mnóstwo możliwości. Jakby się cofnąć kilka lat wcześniej to mielibyśmy problem z wyborem metody do wypromowania swojej strony internetowej. Dziś funkcjonuje wiele agencji reklamowych, które skupiają dość szerokie grono Pozycjonerów oraz SEO Copywriterów. Internet jest środkiem masowego przekazu, który ma dziś największą siłę.
Kolejną ważną rzeczą jest e-mail marketing, który polega na wykorzystywaniu poczty elektronicznej jako reklamowanie swojego produktu. Ważne są tutaj dwa czynniki: kontakt z klientem i analiza bazy mailingowej. Przez takie działania budowanie zaufania klienta do danej firmy czy też działalności jest dużo prostsze. Warto unikać zbyt częstych kampanii reklamowych, które są przez klienta traktowane nie inaczej jak niechciany SPAM. Mailing powinien być starannie przygotowany, trafiający w zainteresowania klienta. Dajmy na to przykład nie możemy wysyłać takich samych treści chociażby dla lekarzy i hydraulików. Przez "pakowanie do jednego wora" wszystkich klientów otrzymamy nie zaufanie a wręcz irytację.
Google AdWords jest najpowszechniejszym systemem płatnej reklamy. Za pomocą prostego programu można samemu utworzyć swoją własną kampanię reklamową. Mało tego można osobiście dobrać słowa kluczowe powiązane z firmą i jej profesją. Warto podkreślić, że w tego typu kampanii reklamowej mamy nad wszystkim kontrolę.
Skoro już krążymy wokół tematu najpopularniejszych narzędzi marketingowych w internecie podstawą tutaj jest Copywriting. Strony bez treści praktycznie nie istnieją, ale nie wystarczy napisać kilka byle jakich tekstów. Jeśli chcemy przyciągnąć uwagę wzrokową teksty na stronie internetowej nie powinny zawierać błędów. Kierujmy się w stronę Copywritingu SEO, który z kolei tworzy wizerunek danej firmy w Internecie. Teksty są zatem unikalne i nie mają nic wspólnego z kopiowaniem tekstów z innych stron. Dopuszczając się takich działań możemy zostać oskarżeni o plagiat. W zależności od danej firmy jest to potrojona wartość splagiatowanego tekstu. Bezmyślne wstawianie słów kluczowych także mija się z celem, dlatego trzeba dobierać je tak, aby nie wyglądały sztucznie a sam tekst nie był przeładowany słowami kluczowymi. Tworząc np. Tekst na 3000 zzs trzeba zwrócić uwagę, żeby na jeden akapit przypadały 2-3 słówa kluczowe. Większa liczba słów kluczowych w tym przypadku jest naprawdę zbędna. Takie praktyki mogą nie tylko zniechęcić klientów, ale także oznacza brak profesjonalizmu.
Działania e-marketingowe mogą odbywać się na wielu płaszczyznach. Dziś Internet daje mnóstwo możliwości. Jakby się cofnąć kilka lat wcześniej to mielibyśmy problem z wyborem metody do wypromowania swojej strony internetowej. Dziś funkcjonuje wiele agencji reklamowych, które skupiają dość szerokie grono Pozycjonerów oraz SEO Copywriterów. Internet jest środkiem masowego przekazu, który ma dziś największą siłę.
Często zadawane pytania
Pozycjonowanie stron. Jaki budżet na reklamę internetową.
Strony internetowe, jak pozycjonować.
Co to jest content marketing
Zaufali nam:
