Content marketing

Tematem związanym z marketingiem internetowym
jest z pewnością content marketing. Warto
podkreślić, że content marketing ma za zadanie pełnienia trzech
podstawowych funkcji a mianowicie: dystrybucję wartościowych
treści, pozyskania uwagi odbiorcy oraz nakłonienia go do reakcji
i większego zaangażowania.
Ważnym aspektem jest budowanie odbiorców. Najpopularniejszym kanałem informacyjnym jest poczta e-mail. Mailing swoją drogą, ale nie należy zapominać o lead nurturing-u, o którym za chwilę sobie powiemy. Mianowicie lead nurturing to pojęcie związane z prowadzeniem programów marketingowych, które ma za zadanie przygotowanie klienta do potencjalnych zakupów. Umożliwiają to chociażby klasy Marketing Automation. Dobrze przygotowany program może zwiększyć współczynnik konwersji na pozyskiwanych leadach nawet do 50%. Przykładem takiego systemu jest SALESmanago. Sam program dostarcza wygodne rozwiązania. Ciekawym rozwiązaniem jest wysyłanie automatycznych maili powitalnych zaraz po wizycie stronie czy też sklepie internetowym. Na podstawie przeglądanych ofert program przesyła oferty podobne do ostatnio odwiedzanych. W ten sposób zainteresowanie klienta na produkty może znacząco wzrosnąć.
Dochodzi tutaj także inne pojęcie z tym zwiazane a mianowicie drip programs, które polega na dobieraniu pewnych zestawów informacji, które kolejno są wysyłane w określonych odstępach czasu do klientów. Każdy taki pakiet informacji można tworzyć do każdej grupy klientów. Wysyłanie identycznego komunikatu do wszystkich klientów może prowadzić do obniżenia sprzedaży produktów, gdyż nie trafiliśmy w gusta klienta. Nikt nie lubi być spamowany niepotrzebnymi infomacjami. Ważne jest to, że utrzymujemy kontakt z potencjalnym klientem. Dlatego nie powinniśmy spamować go ofertami, które są niezgodne z jego zainteresowaniami. Dajmy na to przykład zainteresowanie ofertą dla małych i średnich firm. Z pewnością nie chciałby dostawać na swoją skrzynkę mailową ofert dla dużych firm, i w drugą stronę.
Ważnym aspektem jest budowanie odbiorców. Najpopularniejszym kanałem informacyjnym jest poczta e-mail. Mailing swoją drogą, ale nie należy zapominać o lead nurturing-u, o którym za chwilę sobie powiemy. Mianowicie lead nurturing to pojęcie związane z prowadzeniem programów marketingowych, które ma za zadanie przygotowanie klienta do potencjalnych zakupów. Umożliwiają to chociażby klasy Marketing Automation. Dobrze przygotowany program może zwiększyć współczynnik konwersji na pozyskiwanych leadach nawet do 50%. Przykładem takiego systemu jest SALESmanago. Sam program dostarcza wygodne rozwiązania. Ciekawym rozwiązaniem jest wysyłanie automatycznych maili powitalnych zaraz po wizycie stronie czy też sklepie internetowym. Na podstawie przeglądanych ofert program przesyła oferty podobne do ostatnio odwiedzanych. W ten sposób zainteresowanie klienta na produkty może znacząco wzrosnąć.
Dochodzi tutaj także inne pojęcie z tym zwiazane a mianowicie drip programs, które polega na dobieraniu pewnych zestawów informacji, które kolejno są wysyłane w określonych odstępach czasu do klientów. Każdy taki pakiet informacji można tworzyć do każdej grupy klientów. Wysyłanie identycznego komunikatu do wszystkich klientów może prowadzić do obniżenia sprzedaży produktów, gdyż nie trafiliśmy w gusta klienta. Nikt nie lubi być spamowany niepotrzebnymi infomacjami. Ważne jest to, że utrzymujemy kontakt z potencjalnym klientem. Dlatego nie powinniśmy spamować go ofertami, które są niezgodne z jego zainteresowaniami. Dajmy na to przykład zainteresowanie ofertą dla małych i średnich firm. Z pewnością nie chciałby dostawać na swoją skrzynkę mailową ofert dla dużych firm, i w drugą stronę.
Często zadawane pytania
Czym jest contetent marketing. Ile kosztuje marketing internetowy. Pozycjonowanie Katowice.
Zaufali nam:
